Slovenščina English

Pogoji poslovanja

 

Spletno trgovino upravlja družinsko podjetje:

Ime podjetja: NL Vidmar in družbeniki d.n.o.

Naslov: Stegne 12, Šmarca, Kamnik

ID številka za DDV: SI15417549 - podjetje je davčni zavezanec

Matična številka: 6687512000 

Datum vpisa družbe v sodni register: 25.9.2014

Tel.: 01 320 20 71

E-mail: info@naturaland.si 

Več podatkov: www.bizi.si

 

1. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.naturaland.si

Podjetje NL Vidmar in družbeniki d.n.o. (v nadaljevanju prodajalec) posluje v obliki spletne trgovine. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Sestavljeni so v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

2. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje Informacije:

- Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami)
- Dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- Način plačila in dostave
- Časovno veljavnost ponudbe
- Rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka in
- Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

3. Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba spletne prodajalne spreminja in ažurira po potrebi. Cene so predstavljene kot redne cene in že vključujejo DDV.

4. Cene v spletni trgovini

Veljavnost cene za izbrano blago ali storitve velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in potrditve naročila preko spletne trgovine www.naturaland.si. Vse cene so navedene v EUR in že vključujejo DDV.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Za izdelek naročen po želji naročnika prodajalec sporoči ceno in velja na dan potrditve naročila s strani kupca in prodajalca.

Artikli v spletni trgovini, ki nimajo cene so predstavljeni z realnimi slikami. Monitor lahko spremeni le odtenek barve. Za ceno se dogovorita ponudnik in naročnik preko elektronske pošte info@naturaland.si glede na dimenzijo in uporabljen material.

5. Postopek nakupa

Postopek naročanja-tehnični koraki do sklenitve naročila

Na spletni strani so kupcu prikazani izdelki, ki jih lahko naroči. Vse skozi ga vodijo ikone-postopek naročanja. Kupec si izbere artikel z željeno karakteristiko. Klikne ikono naroči zdaj. Odpre se mu nakupovalna košarica v kateri je naveden izbrani artike. Kupec lahko popravi naročilo, nadaljuje z naročilom ali izprazni košarico in s tem prekine naročilo. V kolikor želi oddati naročilo, kupec klikne ikono zaključi naročilo. V prikazan obrazec vpiše podatke o kupcu (splošne informacije in informacije za dostavo). Klikne ikono nadaljuj. Še enkrat preveri naročilo, popravi napake, vnese način plačila in klikne ikono pošlji naročilo.

- Kupec lahko popravlja izbrane izdelke in količino po postopku naročanja pred oddajo naročila. Ko kupec odda naročilo, prejme po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo sprejeto.

- Ponudnik pregleda naročilo in preveri dobavljivost naročenih izdelkov ter naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne in o tem obvesti kupca preko elektronske pošte. Po potrebi ponudnik pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, če želi preveriti določene podatke.

- Naročilo je potrjeno, ko kupec prejme avtomatsko poslani e-mail s potrdilom o prejemu naročila, ki ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema, ampak vas le obvesti, da je sistem prejel vaše naročilo in da je stekel postopek odpreme. Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko prodajalec po elektronski pošti potrdi kupčevo naročilo za nakup blaga.

- Na vse morebitne netočnosti naslova, oz. kontaktnih podatkov in posledično napak, ki izhajajo iz nepravilnega in netočnega vpisovanja osebnih podatkov pri registraciji, ponudnik spletne trgovine ne prevzame odgovornosti

- V spletni trgovini lahko naročate izdelke preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v kategoriji, v kolikor pa bi želeli kakšen drug izdelek, nam pošljite e-pošto info@naturaland.si ali pokličite po telefonu 01 320 20 71.

6. Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačil:

PRAVNE OSEBE:

- Po predračunu na naš TRR (5% popust)

- Pri posebnih naročilih, vnaprej dogovorjenih cenah in rabatih tega osnovnega 5% popusta ni

- Gotovinsko plačilo naročila do 420,00€ v naši vzorčni pisarni (5% popust)

FIZIČNE OSEBE:

- Z gotovino po povzetju (brez popusta). Blago lahko uporabnik plača dostavljalcu z gotovino ob dostavi. Celotna kupnina in stroški dostave so navedeni v naročilu in veljajo, razen če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno.

- Plačilo po predračunu na naš TRR( 5% popust) 

- S plačilom na naš PayPal račun. ( 5% popust)

- Gotovinsko plačilo naročila v naši vzorčni pisarni (5% popust)

Za vse artikle ki se odrežejo po željah naročnika, oziroma izdelajo po naročilu je vedno plačilo po predračunu. To velja za vse artikle ki se režejo in izdelujejo po naročilu.

7. Shranjevanje naročil

Sklenjena naročila med naročnikom in prodajalcem, naročila in kopije računov se arhivirajo v elektronski obliki in v papirni obliki. V kolikor kupec želi, se mu pogodba oziroma naročilo lahko ponovno pošlje po elektronski pošti.

Pogodbo se sklepa v slovenskem jeziku.

8. Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga (skladno s 43.čl. ZVPot)

Uporabnik ima skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico (Ur.list RS št. 20/1998, s kasnejšimi spremembami in dopolnitvami ), da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni naslov info@naturaland.si, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu o odstopu, s tem sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Pakirani v originalni embalaži skupaj z etiketami. Priložena mora biti kopija računa.

V primeru da je artikel poškodovan, odstop od pogodbe ni možen. Blago bo vrnjeno kupcu na njegove stroške.

Pred vračilom blaga, kupljenega v spletni trgovini www.naturaland.si, nas obvestite na elektronski naslov info@naturaland.si ali nas pokličite na telefon 01 320 20 71, da se dogovorimo o najboljši rešitvi.

Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet so izdelki narejeni izključno po želji in natančnih navodilih naročnika, razen če sta se pogodbeni stranki drugače dogovorili. V kolikor je blago vrnjeno skladno s pogoji, ponudnik vrne celotno kupnino. Naročnik mora blago vrniti na sedež ponudnika: NL Vidmar in družbeniki d.n.o.

Kupnino vrnemo na TRR kupca v roku 7-14 dni.

Ponudnik ne sprejema pošiljk z odkupnino za vračilo blaga.

9. Dostava in stroški dostave

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. Možen je tudi oseben prevzem naročenega blaga po dogovoru med ponudnikom in naročnikom.

Stroški dostave znašajo 1,50 EUR za nakupe do 50€. V primeru osebnega prevzema, se strošek dostave ne obračuna.

Če je naročeno blago na zalogi bo odpremljeno najkasneje v roku treh delovnih dni od naročila. Za artikle ki so na zalogi pri našem dobavitelju je rok dobave označen pri vsakem artiklu. V primeru daljšega dobavnega roka vas obvestimo z e-mail sporočilom ali pokličemo.

Za atrikle ki jih izdelujemo po naročilu, oziroma se izdelajo pri našem dobavitelju, ob potrditvi naročila dogovorimo tudi dobavni rok.

10. Reklamacije

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane a je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec na lastne stroške pošlje izdelek z napako na naslov prodajalca. Izdelki morajo biti v originalni embalaži in ustrezno zapakirani. Prodajalec ne odgovarja za morebitne poškodbe nastale pri dostavi izdelka na njegov naslov. Priložena morata biti račun in pisna obrazložitev napake. Ob ugotovitvi, da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjan ali popravljen ter poslan kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu v njegovem strošku.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

11. Škoda

Prodajalec ne odgovarja za morebitne poškodbe ali škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe prodajalčevih izdelkov.

12. Varnost

Osebni podatki naročnikov so področje, ki mu ponudnik posveča veliko pozornosti in vlaga veliko truda v korektno ravnanje z njimi. Ponudnik se zavezuje, da (osebne) podatke naročnikov skrbno varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP) in EU uredbo GDPR (General Data Protection Regulation).

Ponudnik naročniku zagotavlja, da ob naročilu in kasnejši uporabi naročenih storitev podatke prenaša preko ustrezno zavarovane in kriptirane HTTPS (SSL) povezave.

Ponudnik osebne podatke naročnikov hrani izključno znotraj območja EU in na območjih, za katere EU javno priznava ustrezno stopnjo varnosti.

Ponudnik naročniku zagotavlja, da za dostop do osebnih podatkov naročnika kot tudi za dostop do vseh (osebnih) podatkov na strežniških okoljih uporablja ustrezno zavarovano programsko opremo, ki:

- preprečuje dostop do podatkov nepooblaščenim osebam;
- omogoča dostop le osebam, ki so za to ustrezno avtorizirane s strani ponudnika (npr. zaposleni);
- avtoriziranim osebam omogoča dostop le do podatkov, ki jih nujno potrebujejo za kakovostno izvajanje svojega dela;
- vsak dostop do osebnih podatkov ustrezno beleži.

13. Varovanje osebnih podatkov - pravica do zasebnosti

 Ponudnik za potrebe izvajanja storitev, ki jih zagotavlja svojim naročnikom, zbira naslednje (osebne) podatke:

- ime in priimek,
- naslov in kraj bivanja,
- e-poštni naslov,
- telefonsko številko,
- geslo v zgoščeni obliki,
- IP naslov,
- ostale podatke, ki jih naročnik ob naročilu vnese na ponudnikovi spletni strani.


Zakonita podlaga oz. interesi za zbiranje in obdelavo navedenih osebnih podatkov so naslednje aktivnosti:

- za namen realizacije naročenih storitev (spletno naročanje, naročanje po telefonu in osebno);
- za namen obveščanja naročnikov o stanju naročenih storitev (potek naročila, dostava);
- za namen obveščanja naročnikov z informacijami, ki so relevantne za nemoteno in varno uporabo naročenih storitev.


Za točnost vpisanih podatkov s strani naročnika ponudnik ne odgovarja, saj učinkovita in zakonita metoda, s katero bi bilo osebne podatke moč verificirati, ponudniku ni na razpolago. Za ustreznost podatkov je odgovoren naročnik sam. Točni podatki so obvezna podlaga za možnost korektne in celostne zagotovitve delovanja naročenih storitev. Točni podatki so obvezni tudi za možnost zagotovitve ustrezne uporabniške podpore pri uporabi naročenih storitev.

Iz varnostnih in tehničnih razlogov, za namene zagotavljanja čim višje stopnje varnosti podatkov, kar predstavlja zakoniti interes, ponudnik zbira tudi IP naslove, iz katerih naročnik dostopa do spletnih strani, aplikacij in strežniškega okolja ponudnika.

Vsi navedeni podatki, z izjemo piškotkov, se pri ponudniku hranijo trajno oz. do preklica. Sejni piškotki, ki so nujni za delovanje določenih storitev (npr. za prijavo v naročniški center), se pri ponudniku hranijo le v dejanskem času trajanje uporabe določene storitve, nato so samodejno trajno odstranjeni.

Za namen analize uporabe spletnih strani ponudnik uporablja:

- storitev Google Analytics (GA), ki je konfigurirana tako, da ne shranjuje osebnih podatkov obiskovalcev (npr. IP naslova) brez izrecne privolitve;
- ponudnikovo programsko opremo, ki ne hrani osebnih podatkov obiskovalcev.


Naročnik lahko z uporabo naročniškega centra, ki ga ponudnik ves čas brezplačno nudi naročniku v uporabo, kadarkoli zahteva evidenčni izpis ali celoten izbris svojih osebnih podatkov. Naročnik razume in se strinja, da:

- je izbris osebnih podatkov možen le v primeru, da naročnik nima aktivnih storitev pri ponudniku;
- mu bo z izbrisom osebnih podatkov obenem onemogočen dostop do naročniškega centra;
- izbris osebnih podatkov ne pomeni izbrisa dokumentacije (računi, predračuni, dobropisi, itd.), ki jo je ponudnik še vedno dolžan hraniti v skladu z veljavno zakonodajo.

14. Komunikacija

Ponudnik komunicira z uporabnikom preko sredstev komunikacij na daljavo, razen če temu uporabnik izrecno nasprotuje.

Pri oglasnih elektronskih sporočilih bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Ponudnik bo spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

15. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih internetnih straneh. Kljub temu, pa se lahko zaloga in cena spremeni tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ne odgovarjamo. Če uporabnik spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@naturaland.si. Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju.

16. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.   Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

Reklamacije, zahteve in izjave lahko pošljete na e-naslov info@naturaland.si ali NL Vidmar in družbeniki d.n.o., Stegne 12, Šmarca, 1241 Kamnik.