Pogoji poslovanja

 

Spletno trgovino upravlja:

Ime podjetja: NL Vidmar in družbeniki d.n.o.

Naslov: Stegne 12, Šmarca, Kamnik

ID številka za DDV: SI15417549 - podjetje je davčni zavezanec

Matična številka: 6687512000 

Datum vpisa družbe v sodni register: 25.9.2014

Tel.: 01 320 20 71

E-mail: info@naturaland.si

IBAN / TRR: SI56 6100 0000 8606 090 (odprt pri Delavski Hranilnici)

SWIFT / BIC: HDELSI22 

Več podatkov: www.bizi.si

 

1. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.naturaland.si

Podjetje NL Vidmar in družbeniki d.n.o. (v nadaljevanju prodajalec) posluje v obliki spletne trgovine. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Sestavljeni so v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

2. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje Informacije:

- Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami)
- Dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- Način plačila in dostave
- Časovno veljavnost ponudbe
- Rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka in
- Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

3. Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba spletne prodajalne spreminja in ažurira po potrebi. Cene so predstavljene kot redne cene in že vključujejo DDV.

4. Cene v spletni trgovini

Veljavnost cene za izbrano blago ali storitve velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in potrditve naročila preko spletne trgovine www.naturaland.si. Vse cene so navedene v EUR in že vključujejo DDV.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Za izdelek naročen po želji naročnika prodajalec sporoči ceno in velja na dan potrditve naročila s strani kupca in prodajalca.

Artikli v spletni trgovini, ki nimajo cene so predstavljeni z realnimi slikami. Monitor lahko spremeni le odtenek barve. Za ceno se dogovorita ponudnik in naročnik preko elektronske pošte info@naturaland.si glede na dimenzijo in uporabljen material.

5. Postopek nakupa

Postopek naročanja-tehnični koraki do sklenitve naročila

Na spletni strani so kupcu prikazani izdelki, ki jih lahko naroči. Vse skozi ga vodijo ikone-postopek naročanja. Kupec si izbere artikel z željeno karakteristiko. Klikne ikono naroči zdaj. Odpre se mu nakupovalna košarica v kateri je naveden izbrani artike. Kupec lahko popravi naročilo, nadaljuje z naročilom ali izprazni košarico in s tem prekine naročilo. V kolikor želi oddati naročilo, kupec klikne ikono zaključi naročilo. V prikazan obrazec vpiše podatke o kupcu (splošne informacije in informacije za dostavo). Klikne ikono nadaljuj. Še enkrat preveri naročilo, popravi napake, vnese način plačila in klikne ikono pošlji naročilo.

- Kupec lahko popravlja izbrane izdelke in količino po postopku naročanja pred oddajo naročila. Ko kupec odda naročilo, prejme po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo sprejeto.

- Ponudnik pregleda naročilo in preveri dobavljivost naročenih izdelkov ter naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne in o tem obvesti kupca preko elektronske pošte. Po potrebi ponudnik pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, če želi preveriti določene podatke.

- Naročilo je potrjeno, ko kupec prejme avtomatsko poslani e-mail s potrdilom o prejemu naročila, ki ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema, ampak vas le obvesti, da je sistem prejel vaše naročilo in da je stekel postopek odpreme. Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko prodajalec po elektronski pošti potrdi kupčevo naročilo za nakup blaga.

- Na vse morebitne netočnosti naslova, oz. kontaktnih podatkov in posledično napak, ki izhajajo iz nepravilnega in netočnega vpisovanja osebnih podatkov pri registraciji, ponudnik spletne trgovine ne prevzame odgovornosti

- V spletni trgovini lahko naročate izdelke preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v kategoriji, v kolikor pa bi želeli kakšen drug izdelek, nam pošljite e-pošto info@naturaland.si ali pokličite po telefonu 01 320 20 71.

6. Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačil:

PRAVNE OSEBE:

- Po predračunu na naš TRR (5% popust)

- Pri posebnih naročilih, vnaprej dogovorjenih cenah in rabatih tega osnovnega 5% popusta ni

- Gotovinsko plačilo naročila do 420,00€ v naši vzorčni pisarni (5% popust)

FIZIČNE OSEBE:

- Z gotovino po povzetju (brez popusta). Blago lahko uporabnik plača dostavljalcu z gotovino ob dostavi. Celotna kupnina in stroški dostave so navedeni v naročilu in veljajo, razen če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno.

- Plačilo po predračunu na naš TRR( 5% popust) 

- S plačilom na naš PayPal račun. ( 5% popust)

- Gotovinsko plačilo naročila v naši vzorčni pisarni (5% popust)

Za vse artikle ki se odrežejo po željah naročnika, oziroma izdelajo po naročilu je vedno plačilo po predračunu. To velja za vso posteljnino, metražo in vrvi ki se odrežejo, oziroma zaključijo po naročilu.

7. Shranjevanje naročil

Sklenjena naročila med naročnikom in prodajalcem, naročila in kopije računov se arhivirajo v elektronski obliki in v papirni obliki. V kolikor kupec želi, se mu pogodba oziroma naročilo lahko ponovno pošlje po elektronski pošti.

Pogodbo se sklepa v slovenskem jeziku.

8. Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga (skladno s 43.čl. ZVPot)

Uporabnik ima skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico (Ur.list RS št. 20/1998, s kasnejšimi spremembami in dopolnitvami ), da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni naslov info@naturaland.si, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu o odstopu, s tem sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Pakirani v originalni embalaži skupaj z etiketami. Priložena mora biti kopija računa.

V primeru da je artikel poškodovan, odstop od pogodbe ni možen. Blago bo vrnjeno kupcu na njegove stroške.

Pred vračilom blaga, kupljenega v spletni trgovini www.naturaland.si, nas obvestite na elektronski naslov info@naturaland.si ali nas pokličite na telefon 01 320 20 71, da se dogovorimo o najboljši rešitvi.

Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet so izdelki narejeni izključno po želji in natančnih navodilih naročnika, razen če sta se pogodbeni stranki drugače dogovorili. V kolikor je blago vrnjeno skladno s pogoji, ponudnik vrne celotno kupnino. Naročnik mora blago vrniti na sedež ponudnika: NL Vidmar in družbeniki d.n.o.

Ponudnik ne sprejema pošiljk z odkupnino za vračilo blaga.

9. Dostava in stroški dostave

Dostavo izvajamo v sodelovanju z GLS  kurirsko službo. Možen je tudi oseben prevzem naročenega blaga po dogovoru med ponudnikom in naročnikom.

Stroški dostave znašajo 3,50 EUR za nakupe do 100€. V primeru osebnega prevzema, se strošek dostave ne obračuna.

Če je naročeno blago na zalogi bo odpremljeno najkasneje v roku treh delovnih dni od naročila. Za artikle ki so na zalogi pri našem dobavitelju je rok dobave označen pri vsakem artiklu. V primeru daljšega dobavnega roka vas obvestimo z e-mail sporočilom ali pokličemo.

Za atrikle ki jih izdelujemo po naročilu, oziroma se izdelajo pri našem dobavitelju, ob potrditvi naročila dogovorimo tudi dobavni rok.

10. Reklamacije

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane a je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec na lastne stroške pošlje izdelek z napako na naslov prodajalca. Izdelki morajo biti v originalni embalaži in ustrezno zapakirani. Prodajalec ne odgovarja za morebitne poškodbe nastale pri dostavi izdelka na njegov naslov. Priložena morata biti račun in pisna obrazložitev napake. Ob ugotovitvi, da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjan ali popravljen ter poslan kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu v njegovem strošku.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

11. Škoda

Prodajalec ne odgovarja za morebitne poškodbe ali škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe prodajalčevih izdelkov.

12. Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

13. Varovanje osebnih podatkov - pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur list RS št. 86/2004, s kasnejšimi spremembami in dopolnitvami). Vsi podatki, pridobljeni preko spletnih strani spletne trgovine www.naturaland.si , bodo uporabljeni izključno za poslovanje spletne trgovini www.naturaland.si in za pošiljanje informativnega gradiva ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena.

14. Komunikacija

Ponudnik komunicira z uporabnikom preko sredstev komunikacij na daljavo, razen če temu uporabnik izrecno nasprotuje.

Pri oglasnih elektronskih sporočilih bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Ponudnik bo spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

15. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih internetnih straneh. Kljub temu, pa se lahko zaloga in cena spremeni tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ne odgovarjamo. Če uporabnik spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@naturaland.si. Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju.

16. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.   Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

Reklamacije, zahteve in izjave lahko pošljete na e-naslov info@naturaland.si ali NL Vidmar in družbeniki d.n.o., Stegne 12, Šmarca, 1241 Kamnik.